пʼятницю, 2 березня 2018 р.

Гаджет - друг, а не ворог у вивченні англійської: 5 корисних ресурсів

«Їм нічого не цікаво, вони весь час лише у своїх мобільних», - майже кожна мама чи тато часто скаржиться нам на це. Але чи дійсно гаджети – це зло, яке заважає дітям сконцентруватися та вчитися, чи інструмент, який може сприяти швидшому та ефективнішому навчанню? Ми, власне, за другий варіант і ось чому.

Останнім часом науковці наголошують на подоланні проблеми цифрового розриву (digital divide), яка полягає у тому, що причиною нерівності у сучасному світі стає вже не лише гендер, вік, національність, але й доступ до сучасних засобів комунікації. 
Традиційно вважається, що цифровий розрив існує між тими, хто має доступ до комп’ютерів та інтернету та між тими, хто має обмежений доступ чи взагалі його не має.
Однак нині ми спостерігаємо ситуацію, коли «винахід не означає інновація» причиною якої є те, що доступ до Інтернету та наявність гаджетів не означає використання всіх можливостей, які вони пропонують.Експерти та експертки з освіти також наголошують на цій проблемі та підкреслюють, що відповідно до даних діти з багатших сімей використовують технології з метою отримання знань та навичок, а діти з бідніших сімей більше фокусуються на іграх та переписці. 
5 простих порад, як зробити час дитини у гаджетах кориснішим.
1. «Замість того, щоб повчити англійську, він/вона дивиться весь час мультики»
2. «Він/вона не може прожити без камери ані години. Фото, селфі, відео»
3. «Його/її неможливо змусить читати, він/вона вважає, що все знає наперед»
4. “Він/Вона завжди наспівують тексти популярних пісень замість того, щоб вивчити слова з англійської!»
5. «Замість того, щоб почитати, він/вона весь час проводить у планшеті»

Немає коментарів:

Дописати коментар